Salı

Eskişehir Gezisi ve Görülecek Yerler

Kendimle ilgili çok fazla bir şey paylaşmıyorum bildiğiniz gibi ama bu defa size güzel haberlerim var, bir süredir güzel giden bir birlikteliğim var ve gerçekten bu defa beni gerçekten seven her şeyi detaylarıyla düşünen ciddiyete doğru ilerleyen mutlu bir ilişki içindeyim. Tek sıkıntımız şu an farklı şehirlerdeyiz ama çok uzak olmadığımız için sevgilim tüm sıkıntıya katlanıp hafta sonları benimle vakit geçirmek için 5 saatlik yolu uykusuz bir şekilde katlanıp gelebiliyor.

Bu hafta sonu süprizlerle dolu bir haftaydı, müstakbel kayın pederim ve sevgilimin kuzeni hayırlı bir iş için Eskişehire gelmişler. Sabah Kütahyadan beni alan sevgilimle ilk istikamet Eskişehir yoluna koyulduk,  Porsuk Bulvarına ulaştık ve Ada Life Hotelde heyecanlı bir tanışma faslından sonra kahvaltımızı yaptık.

Porsuk Çayı Etrafında yapılan geziden sonra, Eskişehir Bilim Sanat ve Kültür Parkına gitmek için yola koyulduk, oldukça geniş ve güzel bir alan oluşturulmuş. Bir çok yerin fotosu bende eksik şu an ama elimdekileri sizlerle paylaşmadan geçmek istemedim.

Korsan gemisinin alt katından kareler: akvaryum bölümü

Korsan Sofrası :)

Yaramazlık yapmış ve korsanlarca hapsedilmiş bir iskeletimiz :)

Korsan gemisinin dış kısmından görüntüler

Çok iyi düşünülmüş yapay havuz

Ve son karemiz Masal Şatosu

Ekleyemediğim yerler çok fazla, Eskişehir' e giderseniz özellikle Odunpazarındaki Tarihi Evlere mutlaka uğrayın, İç kısımda bulunan şirin cafelerden birinde damla sakızlı yada dibek kahve için yada sakızlı muhallebi isteyim. Tarihi evler restore edildikten sonra genel olarak konaklama ve müze olarak değerlendirilmiş ve Eskişehire ayrı bir değer katmış.

Tabi Eskişehire gidipte Esparka gitmeden olmaz :) Sevgiliminde artık biz hasret giderelim baş başa kalalım moduna geçmesiyle vedalaşıp Esparka doğru yol aldık. Espark çok katlı olmasına rağmen bence çok ferah bir mekan değil , özellikle aracınızı üst kattaki otoparka bıraktıysanız alt katlardaki kozmetik mağazalarına ulaşmak için yürüyen merdivenlerde çok zaman geçiyor.

Esparkta sizinde tahmin edeceğiniz üzere sadece kozmetik mağazalarını sevdiceğimle gezdik, Gratiste Demeterin kokularını bizzat sevgilimin üstünde denedikten ve bir kaç alışveriş yaptıktan sonra Watsonsa geçiş yaptık. Tüm aldıklarıma ayrıca gelecek yazımda yer vereceğim.Şimdilik süprizz :)

Kütahya Kipaya uğrayıp Güral porselenden patronumuza fincan takımı aldık. Bilmeyenler için Kütahya Kipa 2 katlı ve çok geniş bir otopark alanı var dış kısmında, geniş ferah ve sıkıntısız bir ortam, tamda yeni garajın karşısında  gelirseniz mutlaka alt katta yer alan Siyah İnciden bir kahve için, sunumları gerçekten çok iyidir.

Birbirimize doyamadan Tavşanlı yoluna koyulduk, beni bırakmadan önce ana yolun alt kısmında bulunan ve çeşit çeşit leblebiler üreten mağazalardan birinden Kocagöz leblebinin spesiyal grubunda olan çikolatalı, kahveli, incirli, üzümlü vs. sevgilimin işyerinde ki arkadaşlarına ikram etmesi için hediye paketi hazırlatıp evime doğru yeniden yola çıktık ve her gelişinde yaşadığımız o buruk ayrılık vaktini de ağlamadan atlatmaya çalıştık.

Çok uzun ve özel bir yazı oldu :) umarım sıkılmamışsınızdır. Sevdiceğim bir aksilik olmazsa seneye ağustosta askere gidecek bende o dönene kadar devlete atanırım diye düşünüyorum , devam ettirmeyi başarırsak 2 yıl sonra evlilik planlarımız var.Dualarınıza ihtiyacım var, hemde çok....

5 yorum :

1. senin adına çok sevindim, umarım bu güzel birliktelik devam edecek ve birlikteliğinizi evliliğe taşıyacaksınız. eskişehiri hep merak etmişimdir, gezip görmek istediğim yerler arasında, bu posttan sonra daha da meraklandım :)

Yanıtlar
    1. cecilia çok teşekkür ederim canım güzel dileklerin için, inşallah bir ömür sende çok mutlu olursun sevdiceğinle :) öpüyorum

Sil
  2. Aaaa buraya gelmişsiiiiiiin insan bi haber verir :P Ben de esesteyim ona göre ..
    Mutlu yıllarınız olsuuun sevgilinle :)

Yanıtlar
    1. Nazlıcımm :) inan çok uzun zamandır, yani blog yazılarında Eskişehirde oturduğunu öğrendiğim günden beri tanışmak istediğim hem bloğunu sevdiğim hemde merak ettiğim nadide blog yazarlarından birisin, açıkçası Eskişehire geldiğimde aklımdan geçmedin diil ama iletişim kurmadık daha önce, o yüzden pat diye mail atamadım, ama gelecek sefere bir organizasyon yapıp tanışmayı çok isterim, hem esparkın altını üstüne rahat rahat getirebiliriz el ele verirsek :)

Sil
  3. Adsız23:50

çokk guzel yerlemıŞş ya bende gıtmek ısdıyorum hızlı trenle 1 saat ıns kısmeT olur bUsene...

YanıtlaSil

*** This is the only comment field . Please don't share your site link here. I don't publish comments that contain Link.
*** Lütfen, site linklerinizi paylaşmak adına yorum yapmayın; site linki içeren yorumları yayınlamıyorum: